REGULI DE FEEDBACK AND FEED-FORWARD

Nu mai țin minte unde am găsit aceste reguli, dar cred că pot fi utile pentru toată lumea

clip_image002clip_image004clip_image006clip_image008clip_image010clip_image012clip_image014

(1) Feedback-ul eficient este specific, nu general

(2) Feedback-ul eficient este intotdeauna centrat pe comportamente specifice, nu pe persoana in sine sau pe intentiile acesteia

(3) Feedback-ul constructiv este diferit de critica; spre deosebire de critica, el este descriptiv (nu evaluativ) si ar trebui intotdeauna sa fie orientat spre comportament, nu spre persoana in sine.

(4) Ori de cate ori e posibil, se obtine impactul cel mai puternic daca feedback-ul este solicitat de persoana respectiva.

(5) Cel mai bun feedback este mesajul transmis cu intentia onest declarata de a-l ajuta pe cel caruia i se adreseaza.

(6) Feedback-ul eficient este corect incadrat in timp. Fie ca este feedback pozitiv sau negativ, e bine sa fie dat cat mai repede dupa evenimentul care l-a provocat;

(7) Feedback-ul eficient implica ce sau cum a fost realizata o actiune, nu de ce. A intreba "De ce?" inseamna a solicita motivatiile persoanei in cauza, sicreste riscul de a provoca o reactie defensiva.

(8) Feedback-ul eficient implica impartasirea cu persoana in cauza a informatiilor si a observatiilor personale legate de o situatie specifica.

(9) Feedback-ul devine eficient daca este consistent in timp: daca o actiune este extraordinara azi, la fel ar trebui considerata si maine.

Similar Posts:

Popular Posts:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

3 thoughts on “REGULI DE FEEDBACK AND FEED-FORWARD

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *