Catre ELEVATE MEDIA SRL,
Buna ziua,
Stimate Domnule Maxim tudor,Dat fiind faptul ca suntem intr-o perioada grea din punct de vedere economic, as dori sa va pun in vedere o masura eficienta prin care va puteti pune la adapost de eventualele fraude indreptate impotriva dvs. sau a companiei pe care o conduceti.[…]
răspunsul meu:
Draga Isabelle,
Iți mulțumim pentru propunere. Daca se făcea un minim efort se putea observa că folosim acest serviciu aproape de când l-ați lansat și chiar am mai alimentat contul cu credite.
Ca să nu ne supărăm că nu știți că suntem clienții voștri m-aș bucura să găsesc 100 de credite în contul nostru în loc de cele 15 propuse de demo. Ce zici?
și răspunsul școlii de customer care românească:
Buna ziua,
Din pacate nu va putem oferi cele 100 de credite dorite, dvs ati mai beneficiat de 50 de credite demo pentru a testa aplicatia \"Vrajitorul\".
Ne cerem scuze pentru confuzie si speram in continuare sa colaboram cu dvs.
PS aveam suficiente credite, eram doar curios de răspuns după mostra de profesionalism Vodafone
Multumesc pentru urari.
Incercam sa avem acelasi spirit in cadrul echipei, iar fiecare dintre noi are de invatat de la ceilalti. Profesionist devii in timp insa grija fata de clienti trebuie sa fie de la inceput.
Excelentă intervenție.
chiar sunt plăcut surprins de rapiditatea reacției.Felicitări!
Aceasta cred că e partea cea mai dificilă într-o companie, ca fiecare membru al echipei, de la secretară la manager general să fie bun profesionist.
Altfel se întâmplă ca imaginea să îți fie, poate nemeritat, afectată de doar un angajat.
Baftă cu tot ce faceți!
Salut Tudor,
Imi pare rau ca nu s-a facut o verificare in prealabil, noua noastra colega Isabelle probabil a omis acest lucru.
Pentru ca ne-ai semnalat o problema in managementul relatiei cu clientul iti multumesc si sper sa o rezolvam curand.
Ti-am acordat un mic bonus si sper sa sa fii multumit de serviciile oferite de Vrajitorul.
PS: Vrajitorul.eu este un business separat atat de firma mea cat si de Urban si Asociatii.
am căutat în dicționarul urban ce înseamnă:)
The act of dropping one’s face / forehead into one’s hand. Usually accompanied by a “thunk” or a cr a cry of “D’oh!”
Usually written between asteriks in online conversation, to demonstrate an action.
Similar to *headdesk*
Today I locked my keys in my car. Again. *facepalm*
*facepalm*