Zilele trecute am primit o solicitare de campanie super-targetată, în lifturile folosite de Bitdefender-Softwin.
Ne-am mișcat foarte repede așă că mesajul din stânga, personalizat cu mesajul:
Dragă Bitdefender, te așteptăm cu căldură răcoare în data centerul nostru!
Pe noi, Elevate, ne bucură campaniile bine țintite și cu mesaje personalizate și încurajăm o astfel de comunicare. De data aceasta neconvenționalul a mers ceva mai departe însă.
La câteva zile concurentul lui Appnor a apelat la noi pentru campanie în aceleași lifturi. Am refuzat din motive evidente. Cum Novo Park e una din puținele clădiri în care împărțim spațiul publicitar cu un concurent, Hostway a mers la aceștia și au postat lânga rama noastră un răspuns către Appnor
De aici a început distracția.Mai multe bloguri au scris despre războiul de comunicare dintre cele 2 companii îndreptate înspre clientul Bitdefender.
http://cevad.eu/2012/12/razboiul-ofertelor-de-hosting-in-lift/
http://www.alexradescu.ro/2012/12/corporate-fighting-pe-culoarele-bitdefender.html
http://refresh.ro/2012/12/hosting-clienti/
http://www.piticu.ro/batalia-hostingului.html
http://www.computerblog.ro/business/cand-vanezi-clienti-macar-ofera-le-informatie-reala.html
http://www.nwradu.ro/2012/12/hostway-appnor-se-dueleaza-sediul-bitdefender/
http://www.manafu.ro/2012/12/cand-doi-competitori-isi-masoara-fortele-in-cladirea-clientului/
http://chesarion.jah-army.net/2012/12/12/probabil-cea-mai-desteapta-miscare-de-marketingpr/
Cum Dragoș Manac, fondator Appnor, a sugerat că va exista o urmare, astăzi a venit un nou mesaj în lift:
Savurăm basmele!