am comandat un telefon de la Vodafone.
Telefonul a întârziat sa ajungă la birou mai bine de o săptămână de când trebuia, se pare datorită Fan-Courier.
Ii mulțumesc accountului nostru, Florentina Demici, pentru maniera în care a reușit să mențină un client mulțumit. Ne-a trimis la firmă 2 telefoane în loc de unul, iar mie personal mi-a mărit traficul la Internet gratuit.
Mi-aș dori ca mai multe companii să aibă soluții pentru clienți nemulțumiți, chiar dacă nu e întotdeauna vina lor.
Mai apreciez și Pizza Hut pentru excelentul customer care pe care îl fac ce îmi amintește de profesionalismul și amabilitatea americană.
Similar Posts:
- visul american
- neprofesionalism, marca Urban&asociații &vrajitorul.eu
- Cum să creşti valoarea afacerii tale de 10 ori într-un an de criză
- Un instrument foarte util pentru cei ce au blog
- day I-Londra
Popular Posts:
- Femeia trebuie sa fie supusa intotdeauna barbatului
- Vand Samsung Galaxy S I900
- Simplitatea vietii si calatoriilor in rulota
- public speaking/abilitati de prezentare
- Despre dragoste și credință

Foarte frumoasă povestea ta.
Pingback: neprofesionalism, marca Urban&asociații &vrajitorul.eu | Blog Tudor Maxim
foarte frumos din partea lor. in sfarsit mai aud si cate ceva de bine despre serviciile celor de la vodafone.peste tot numai critici.Eu personal nu am avut nici o problema cu ei.In sensul , la relatii cu clientii sau serviciie pe care mi le ofera. https://www.vodafone.ro/shop/telefoane