Blog de călătorii în viață-Tudor Maxim

profesionalism marca Vodafone

am comandat un telefon de la Vodafone.

Telefonul a întârziat sa ajungă la birou mai bine de o săptămână de când trebuia, se pare datorită Fan-Courier.

Ii mulțumesc accountului nostru, Florentina Demici, pentru maniera în care a reușit să mențină un client mulțumit. Ne-a trimis la firmă 2 telefoane în loc de unul, iar mie personal mi-a mărit traficul la Internet gratuit.

Mi-aș dori ca mai multe companii să aibă soluții pentru clienți nemulțumiți, chiar dacă nu e întotdeauna vina lor.

Mai apreciez și Pizza Hut pentru excelentul customer care pe care îl fac ce îmi amintește de profesionalismul și amabilitatea americană.

Popular Posts:

mimi says:

foarte frumos din partea lor. in sfarsit mai aud si cate ceva de bine despre serviciile celor de la vodafone.peste tot numai critici.Eu personal nu am avut nici o problema cu ei.In sensul , la relatii cu clientii sau serviciie pe care mi le ofera. https://www.vodafone.ro/shop/telefoane

Foarte frumoasă povestea ta.